Contact - Klantenservice

Ga terug naar de Klantenservice
Contact opnemen
Heyting eBusiness Klantenservice wordt bemand door deskundige medewerkers die al uw vragen over bestellingen, het productassortiment, leverwijzes, betaalmogelijkheden, levertermijnen, garanties etc. kunnen beantwoorden.
U heeft diverse mogelijkheden om contact op te nemen met Heyting eBusiness:

Per e-mail
Stuur een mail. Reactie op uw mail geschiedt op werkdagen tijdens kantooruren binnen 24 uur. Klik hier om een reactie te sturen. Ook kunt u inloggen in uw account en daar een support ticket aan te maken.

Telefonisch
Hiervoor kunt u bellen met 038- 460 71 21  or International 0031 – (0)38 4607121

Per Post
Heyting eBusiness
t.a.v. Klantenservice Heyting eBusiness
Postbus 1024
8001BA Zwolle
Suggesties en klachten
Heyting eBusiness hecht veel waarde aan tevreden klanten. Het is mogelijk dat u ondanks onze inzet niet tevreden bent over de service die u heeft gekregen. Vanzelfsprekend horen wij dat graag van u, zodat wij er alles aan kunnen doen om u alsnog tevreden te stellen. U kunt uw klacht richten tot de afdeling klantenservice, u krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht. Heeft u suggesties waarmee wij u beter van dienst kunnen zijn, laat het ons weten. Klik hier om een reactie te geven. Wij hechten veel waarde aan uw inbreng.
Veelgestelde vragen
Voor veelgestelde vragen kunt u hier terecht
Ga terug naar de Klantenservice